2012. május 6., vasárnap








Helló!
Még egy iskolai feladat A tavasz-nyár-ősz-telet kellet megcsinálni, A2 lapon.
Nem tudom hányszor kellet újra megcsináli (na jó, nem olyan sokszor, csak szeretek panaszkodni ).


Tavasz
(első verzió)

Nyár
(1. v)
Nem tetszett a tanárnak, már nem is emlékszem mért...

Tavasz
(mellesleg, ez készült második fordulós nyárnak, de leszavazták és ebből lett tavasz, hát mit mondjak, nem vagyunk egy véleményen... de mindegy, azt hiszem ez az egyetlen, ami tetszik neki..).
Szar ügy.

Ősz
(Ez közömbös, nem mondott rá semmi rosszat, sőt asszem tetszett is neki, mindegy én szeretem.)



Tél
(1. v)
Nem volt jó, túl kék


Tél
(2. v)
Ez se volt jó. h felcsúszott a kompozíció, meg miért üres lent?
Ebbe nem tettem kéket, kapott inkább zöldet, nekem tetszik, a képen nem látszanak jól a színek, de nekem tetszik




Nyár
(2. v)
Számomra végleges verzió, a tanár nem volt elragadtatva, mindegy.
Így marad már, nem csinálok többet.
Pápás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése