2012. június 26., kedd

Ékszertartó

Sziasztok!
Úgy gondoltam kisegítem kicsit az én kis barátnőmet, aki a nyári szünettel foglalatoskodik és teszek fel valamit az oldalra. Az új ötletemet egyik ismerősömnél szereztem, aki polisztirol táblára erősítette fel a fülbevalóit. Én ezt továbbfejlesztettem. A polisztirol táblát bevontam némi szalvétával és anyaggal (egy virágcsokorról szedtem le) és kidíszítettem még hálóval (ami szintén virágcsokrot díszített előzőleg). Majd kidíszítettem még rózsával is, de utólag rájöttem, hogy a hálónak nagyobb hasznát veszem szüzen, ha nincs rajta semmi, így oda is fülbevalót aggathatok kedvemre.

Ugyanilyen technikát alkalmaztam a nyakláncaimra, amelyek egy falécen voltak felaggatva. A fára ugyanolyan szalvétát ragasztottam. Ilyen lett az eredmény.

És a kis fülbevalóimra, melyeket nem tudtam a polisztirol táblára aggatni kiszemeltem egy dobozkát, amit szintén szalvétával vontam be.

Kartötőim:

Összhatás:

A húgom is igényelt tőlem egy polisztirol táblácskát. Neki masnival dobtam fel.

D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése