2012. június 5., kedd

Ruha

Sziasztok!
Ismét itt :) Volt egy nagyon szép ruhám, fekete-fehér csíkos. Csak sajnos mint minden ruha, ez is egy idő után mosást igényelt, tehát kimostam. Csak egy baj volt vele, hogy a fekete engedett, és megfogta a fehér ruhát. A képen nem annyira látni, de szinte szürkének tűnt az a rész, ahol fehérnek kellett volna lennie.

Tehát úgy döntöttem, veszek ruhafestéket és befestem az egész ruhát feketére. Vettem még csipkét és szalagot, amit az öv részhez gondoltam ki.

A festék bekeverése egyszerű. Minden egyes festékhez más eljárás ajánlott. Az én esetemben a festéket először 1/4 l forró vízben kellett feloldani, majd beleönteni 7-10 l langyos vízbe (fazékba), majd hozzá kellett adnom 10 leveses-kanál sót.

Ezután beledobtam a ruhát a fazékba és főztem-főztem-főztem.


20 percig kellett főznöm, és kevergetnem. Amikor kiszedtem, teljesen elégedett voltam a teljesítményemmel, mert a ruha totál fekete lett. A vízről ne is beszéljünk.

Csak egy baj volt. Ahogy a ruha száradt, úgy lehetett rajta látni, hogy a festék nem éppen festette be feketére az egész ruhát, és láthatók rajta a csíkok. Ekkor kezdtem bosszankodni miatta.

Dehát aztán végülis nem törődtem vele: végrehajtottam eredeti szándékommat. Csipkét rá és kész. Bár, meg kell hagyni, mivel látni rajta a csíkokat, talán nem ez a mintázatú csipke illik hozzá a legjobban, de mivel még nem volt időm másfajtát venni, ez van.

Ezt a ruhát viseltem a húgom ballagásán és azóta már egy esküvőn is. És milyen jó, hogy volt hozzá pont megfelelő cipő, amit szintén én csináltam, a táskáról nem is beszélve (amit nem látni a képen).

D.

2 megjegyzés:

  1. A cipőt hogy csinaltad? :) Arrol nem irsz? :D

    VálaszTörlés
  2. Édesem, látszik, hogy nem követed nyomon a történéseket, mert a cipő már fel van postolva. :)

    VálaszTörlés