2011. december 27., kedd

Hogyan csináljunk kis virágokat?


Sziasztok!

Biztosan felvetődött már bennetek is a kérdés, hogy mit lehetne csinálni egy régi anyaggal, vagy hogyan lehetne feldobni egy régi ruhát, esetleg pulcsit, esetleg, hogyan lehetne gyorsan és hatékonyan valami egyszerű hajbavalót, vagy ékszert csinálni. Tessék, merítsetek csak hasznot:

Először is szükségünk lesz egy anyagra, lehetőleg valami szívós és keményebb fajtára, melyből "kör"-formákat fogunk kivágni. Erre fogjuk majd ráhelyezni a virágokat.


Én ez esetben kettő fajta anyagot használtam, de nyugodtan használhatunk egy fajta anyagot, mondjuk még a három fajtát nem próbáltam. :)

Szükségünk lesz még ragasztópisztolyra, és rögtön be is ragasztózhatjuk a kivágott alap közepét.

Ezután csak annyi dolgunk van, hogy az anyagot/kat szépen elkezdjük sodorni, körbe-körbe, míg végül el nem érkezünk az alap szélére. Természetesen közben kell még ragaszgatni itt-ott, hogy tartson, és úgy maradjon a virágunk.


A virágnak hasonlóképp kéne kinéznie, miután végeztünk. Ha esetleg maradtak volna kis részek az alapból, azt ügyesen ollóval eltávolítjuk.


Én ezeket a virágokat egy táskámra használtam fel, melyeket majd később szintén felteszek, ha megkapom a kedves J.-től azokat a képeket, melyeken megvarrtuk :D Majd pedig felteszek néhány olyan képet is, hogyan lehet ezekkel az egyszerűnek hitt kis virágokkal feldobni egy kis pulcsit, rövidujjút. Addig is próbálgassátok :)


És íme, hogyan használhatjuk fel ezeket a kis virágokat mint hajpánt, fejdíszként. Tehetünk egymás mellé többet is, más-más színben is, és akár konytba is beletűzhetjük őket.

És itt egy nagyszerű példa az "ékszerre", melyet karkötőként kiviteleztem. Szintén kipróbálhatjuk a nyakláncot is, de arra még sajnos nem jutott időm :)

Sok sikert: D.

1 megjegyzés:

  1. Wow édes!
    Látom nem unatkozol! :)
    Nagyon szépek, vizsgák után én is frissítek...
    Már gyűlnek......

    VálaszTörlés