2011. december 30., péntek

Nyári szoknyácska

Hellóka :)


Ha szűkölködünk a szoknyákban, és nyári fülledt levegőben szeretnénk valami lenge nyári szoknyácskát felkapni, de persze jelenleg egyetlenegy boltban sem kaptunk, merthát miért is ne... Pont akkor nincs valami, amikor szükségünk van rá. Akkor tehát vágjunk bele, és szabjunk ki magunknak egy kis szoknyát.


Én először lemértem a csípőméretemet, elosztottam kettővel, és a négyzet alakú papír sarkába belevátam egy kicsit ovális alakú, körhöz hasonlító izét. Ez csak az egyik fele lesz a szoknyának, mondjuk az eleje, ezért kell kettő fele elosztani(x2). Majd lemértem, hogy milyen hosszú szoknyát akarok: 60-70 cm(Y)-eset szerettem volna, így a négyzet alakú papír oldalaira mértem a távolságot, és persze mindenhol ugyanolyan hosszúnak kell lennie, tehát még a közepén is.



Ezután kiszabjuk az anyagot. Ha lehet, ne nagyon vékonyat válasszunk, és átlátszósat, mert úgy fogtok járni, mint én... :(


Na, itt a hibám átka. A szoknyácska szépen kész lett volna, de mivel nagyon átlátszós volt, kellett hozzá varrnom egy alsószoknyát is, ami igazság szerint valami nagyon kemény és nehéz anyagból volt, tehát húzta le az egész szoknyát.


Varrtam, és varrtam. Ezért is jobb valamivel jobb minőségű textillel dolgozni, mert ezt többször át kellett varrnom, mert csúszott a textil.

És így nézett ki, még mielőtt a csipkét rávarhattam volna. Kis kötőkét is varrtam hozzá és azt két kis kampóba akasztottam bele, ami a ruha két oldalán volt felvarrva.

És így néz ki már most, csipkéééével.

És ímhol egy hozzáillő kis tasival, amit ígértem, hogy majd felteszek, dehát én is a képeket várom kedves jóakaróm, J. jóvoltából :)
Sok sikert hozzá: D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése