2012. január 22., vasárnap

Ajándék táska készítése

Sziasztok!
Íme, felteszek néhány kis képet, hogyan lehet készíteni ajándéktáskákat.





Ezt a kék táskát egy borosüveg-táskából készítettem. Mivel nagyon nagy volt, kivágtam a közepét, majd a tetejét és az alját ügyesen egybeillesztettem. Ha szemfülesek vagytok, talán észre is veszitek. majd a közepén lévő csillogó gömbökből vágtam ki lepke-szárnyakat. Az első képen látható a táska eleje, ami jobban sikerült, mint a hátulja, de így is aranyos :)



Ezt a papír táskát pedig origami módszerrel hajtogattam. Láttam egy vidót a youtube-n és onnan jött az ötlet. Elég aranyos, és úgy terveztem, hogy házilag készített bon-bonokat teszek majd bele, és kiváló ajándék lesz :)
Linkelem a videót: http://www.youtube.com/watch?v=yHtWl1cGa6I

Sok sikert: D. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése