2012. január 28., szombat

Fülbevalók

Sziasztok!
Megint én, J.-nek már herótja lesz tőlem, hogy megint én töltök fel dolgokat, de most sikerült kettő fülbevalót kiviteleznem, és meg szerettem volna osztani veletek.






Ezt a pirosat a húgomnak csináltam. Nagyon egyszerű. Szükségünk van fülbevaló-kapocsra, két nagyobb gyöngyre, és ha szeretnénk, akkor még ilyen (úgy hívom, hogy "virág"-okra is), amelyek közé a gyöngyöt teszem.





Ez pedig az egyik barátnőmnek készült. Szükség volt hozzá szintén két darab fülbevaló-kapocsra, két azonos hosszússágú láncra, amire aztán kis drótok segítségével rögzítettem oda a gyöngyöket.

Sok sikert: D.

1 megjegyzés:

  1. Csak meglepődtem, .... ja és ennyitol még nem kapok herotot, a poros jol nézki, én meg asszem othon hagytam amit veled vettem a lánchoz..... szarügy -.-

    VálaszTörlés