2012. január 2., hétfő

Táska készítése


Sziasztok!


Ahogy már megígértem, felteszem a képeket az egyedi és utánozhatattlan táskánkról. De mivel csalódottan tapasztaltam, hogy nincsenek képek, engedjétek meg, hogy forrásképpen azt az újságot használjam, ahonnan mi is merítettünk. Elrettentésképpen, természetesen nem az lesz a végeredmény, amit itt láttok. :)




Először is szükségünk van egy jókora darab anyagra. Nekünk ez egy farmeranyag volt, és sajnos szűkössen gazdálkodtunk belőle. Tehát, ha megfogadjátok a tanácsomat, válasszatok valami egyszerű, de ne nagyon vékony - ismétlem -, nagy darab anyagot, amiből alkothattok.



Elárulok egy titkot: ez a belseje lett volna a táskának, de mi nem alkalmaztuk. Úgy gondoltuk, hogy a farmer így is elég kemény, ha még beletuszkolnánk a belsejébe egy bélést, még rosszabb lenne... Jól gondoltuk.
Természetesen aki szeretne, nyugodtan tehet bele bélést, csak egy kicsit túlkomplikálja az életét vele, mert még nehezebb lesz vele dolgozni. De sok sikert hozzá.

Ezt a részt már alkalmaztuk: a táska száját szépen meghúztuk a következőképpen: varrtunk bele gumit. Szerintem az esetünkben túlzásokba estünk...


Majd pedig ha nagyon ragaszkodtok a béléshez, akkor íme: most kell hozzávarrni a külső anyagrészhez.

Lassanként alakul. Ezt a rész mi is aktivizáltuk: azzal az ellentéttel, hogy mi az oldalait is szépen bevarrtuk, és a táska fenekére is tettünk némi gumit.

Na, ezt a részt nem értem. Gondolom itt kell belevarrni azt a kampót, ami majd a táska fülét fogja tartani. Akinek jó a kóreai nyelvérzéke, gondolom hamarébb és sikeresebben megküzd majd ezzel a fejtörővel.

Ez lesz a táska szája. Na, ezt sem csináltuk :D

Na, és lassanként kezd kialakulni a táskácska.

Szintén kóreai nyelvészünk segítségét kérném a következő kép megmagyarázásához.

Itt pedig azt mutatja, hogyan lehet egyszerűen és hatékonyan egy kis virágot formálni a táskára. Ugyanazt az anyagot használta, de szerintem nyugodtan lehet másfajta anyagból is, és a ziherejsztű helyett oda is lehet varrni a virágot, talán úgy ott is marad.

Na, és valahogy így kéne kinéznie. Nem lepődtök meg, ha azt mondom, hogy a miénk még csak nem is hasonlít ehhez?

Tehát, itt az én táskácskám. Az előzőekben említett módon csináltam rá a virágokat. Ezeket a kis virágokat ragasztópisztollyal rögzítettem, és néhányat még cérnálval is odavarrtam. A táska fülét pedig én magam csináltam egy bizonyos csomózástechnika segítségével. Majd egyik végét ügyesen az egyik virág alá rejtettem, a másik végét pedig a táska belsejébe.
Hát, remélem így is tetszik, hogy abszolút nem hasonlít ihletőjére. Sok sikert a munkához: D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése