2012. január 11., szerda

Pulcsik

Sziasztok!


Tehát, mivel közeledik a nyár, - legalábbis én nagyon remélem és hiszek benne :D - itt az ideje, hogy végre előszedjük a nyári ruhákat. (Jó, jó, talán egy kicsit előreszaladtam, de ha odabenn nagyon meleg van, és csak egy rövidujjúban bírjuk ki, akkor hasznos lehet :P). Főleg akkor a leghasznosabb, ha már nagyon unjuk a ruhatárunkat, és egy kis színt vagy változatosságot szeretnénk belecsempészni.




Tehát, ahogy említettem, szükségünk lesz régi pulcsikra. Mondjuk ezek a hugoméi voltak, és már nagyon nem kellettek neki. Ezek még átalakításra várnak, de itt van néhány ötlet, amit már kiviteleztem, hogyan is lehet feldobni egy egyszerűnek tűnő ruhadarabot.






Ez a kis rózsaszín a kedvencem. Az előzőekben említett technikával csináltam rá két kis virágot és feldobtam vele az egész pulcsit. Ebben az esetben elasztikus anyagot használtam, és ezért lettek a virágok olyanok, amilyenek. (Köszönet húgomnak a T-shirt-ért :D)






Esetleg alkalmazhatunk csipkét is. Én most erre az utóbbi időben nagyon rákaptam :) Ez a kis barnaság szintén nem az én tulajdonom volt. Húgom volt szíves ezt is odaadni :D De persze egy kis átalakításra szorult, mert a sok mosás folytán kinyúlt, ezért az oldalait szépen leszűkítettem.
Nyaklánccal feldobva még jobban mutat.






Változatosság kedvéért ez a kékség az én tulajdonom volt, és nagyon szeretem, de tényleg ráfért az a kis csipke az alján. :)






Na, ez nem is az enyém volt, és nem is a húgomé :) Ezt itt, kérem, egy second-hand-ben vettem, nagyon olcsón. Egyszerű kis trikó. Amennyire a képen látni, feldobtam csipkével, fagyöngyökkel (amik a mosás folytán kissé lekoptak - látni a before and after képeken) és még egy zöld-motívumos textillel is.
Legközelebb pedig hosszúujjúk kivitelezését mutatom be, de eddig csak egy áldozatom van, ezért szükséges lesz még egy kis idő, míg többet is legyártok :)
Remélem hasznos ötletekkel szolgáltam és sok sikert a munkához: D.

2 megjegyzés:

  1. Nekem a barna jön be a legjobban.
    Ja amúgy lelog egy cérna darab ez egyik ruhárol, pontossabban arrol amit beszegtél.
    Gonosz vagyok.......tudom.....XD

    VálaszTörlés
  2. Tiszta jók lettek Domi! :D
    Nekem nem akarsz csinalni? ^^
    és nem tudok valasztani melyik a legszebb. :D

    VálaszTörlés