2012. március 4., vasárnap

Katalógus


Kis nosztalgia.
Tavaly érettségiztem,........hát mit mondjak, ez nem újdonság. Csakhogy még a szóbeli és az írásbeli mellett nekünk vizsgamunkát is kellet csinálnunk. Tételt húztunk, én speciel az 5 - öst.
Ez ennyit tartalmazott:
5. Reklámná kampaň novej firmy- www. stránka, katalóg-12 strán, novoročenka, billboard, ročenka, propagácia, reklamné darčekové predmety
Előre szólok, nem mindennek tudom a helyes megnevezését.
Új cég reklám kampány - internetes oldal, 12 lapos katalógus, ( a novoročnkának a magyar megfelelőjét meg nem mondom nektek ) cégek újévkor a válalatok képeslapot kuldenek egymásnak, billboard, naptár, valamilyen propagáció, dekorációs anyagok .
Wow, aki tud szlovákul az biztos most a fejét fogja a fordítás láttán, de ha valaki szép magyarosan lefordítja, én átíron.


Tavaly ilyenkor kaptam meg a ezt a feladatot és most már nagyon hányzik. Szerettem és élveztem. Kiválogatni, megtervezni az oldalakat. Azt hiszem egy életre elegendő újságot nézegettem....

Azt a hatást szerettem volna elérni, hogy egy nagyon tiszta, légies felületet kapjak. Lehet, hogy nem tűnik fel, de rendszert is kellet bele varázsolnom. Ja, amúgy két részes, férfi és női része is van.


A cím:

VINTAGE
FOR YOU















JYJ
Kim Jaejong
Ezt a képet bele kellet tennem.














A többi feladatot majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése