2012. március 18., vasárnap

Második szakasz

Íme a második forduló és a már kész festmények.
Majd az összes A3-as formátum.
Speciel ez az első a legrosszabb, csak azért tettem fel, hogy a többi mellette szépnek tűnjön :)
Az én személyes kedvenceim, az erdők és a dombok (a két rózsaszínes és a kékes).
Bár tudom, hogy jobban is sikerülhetett volna és még lenne mit tanulnom, mert az erdőkkel még nem vagyok teljesen megelégedve (nagyon látszódik, hol igényel még további színt és kidolgozást), de ezektől eltekintve nagyon tetszenek és örülök nekik. :)


No, ezt a képet nem szeretem, amúgy úgy néz ki mint egy esős, ködös táj.


Egyik kedvencem.
Itt lehet, hogy nem látszik, de a festéstől olyan lett, mintha a felhőkön áttörne a nap és megvilágítaná alant az erdőket.


Ezt is szeretem, bár itt még minden ködös és sejtelmes.

A kis tengerpart. Itt élénkebb színeket használtam, mint majd látni fogjátok a másiknál.


Ez már a másokdik verzió, nem tudom mit akart vele a tanár, kissé nyelvi nehézségekbe ütköztünk, de mindegy.
(A4)


Így nézett ki eleinte, nagyon szét volt húzva és ezért összébb kellet nyomnom.


Másik nagy kedvencem, ködös esős erdő.


Igyen az erdő részletek nagyon tetszenek, de azért látni hova kellet volna még egy kis festék, vagy több kidolgozás, ..... de nem érdekel XD.


A másik is aranyos, legközelebb jobban odafigyelek majd a részletekre, most elégedett vagyok ezzel is.


Ironikus, ez volt az első és ő került leghátrébb. Nem lett rosz, bár aki szereti az elmosódott képeket, az éreszhet még egy kis kívánnivalót és jogosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése