2012. április 9., hétfő

Muffin maraton sikere

Kedves Olvasóim!

Engedjétek meg, hogy informáljalak a muffin maraton kimeneteléről. Első ízben szombaton sütöttem két fajta muffint, egy citromos-narancsos muffint, citromos-narancsos mázzal és még egy csokis muffint csokikrémmel. Ezek nagyon jól sikerültek, és el is fogytak rögtön aznap. Aztán ma, tehát hétfőn úgy döntöttem, hogy újjonan bevetem sütési tehetségemet, és ismételten sütök. Mivel az előző kettő muffin nagyon bejött, úgy gondoltam, hogy azokat megsütöm, és még csinálok almás-mazsolásat. Az utóbbit cukormázzal díszítettem (royal icing). Igazából a mostani muffinok nem sikerültek annyira jól, ill. még időm sem volt megkóstolni őket, de nagyon szépek lettek. Azok a képek, ahol fehér cukormázzal bevont muffint láttok, azt ma sütöttem, és amelyiken színes cukorszem van, azt is. És a most következő: muffin-túltelítettséget is most fényképeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése