2012. április 5., csütörtök

Muffin maraton

Kedves Olvasóim!

Nagy sikeremnek köszönhetően a citromos muffinnal, nem rövid gondolkodás után ama nagyszerű és nemes elhatározásra jutottam, hogy muffin maratont viszek véghez szerény hajlékomban. Ez annyit tesz, hogy amennyi ízletesnek tűnő muffin receptet csak látok, mindet megsütöm. Eddig elég szép számmal sorakoznak a tesztelésre váró receptek. Eme titkos adalékokat tartalmazó papírokat kinyomtattam, és szépen egy kis füzetbe foglaltam, melyre furfangos, cifra betűkkel írtam rá, hogy RECEPTEK. Már csak a megvalósítás a cél. A hétvégére tervezem, remélem sikerül. Feltehetném ama költői kérdést, hogy ki tart velem, de mint oly sokszor tapasztaltam a költői kérdésekre nem jön választ... Szóval addig gyönyörködjetek a muffinok látványában, míg én a saját csodás, meseszép, ízletes, felejthetettlen ízvilágú muffinjaimat le nem fotózom és fel nem teszem. Ezt gyorsan fog kellenem megtenni, mert nálunk az ilyen dolgok oly gyorsan elfogynak, mintha soha sem léteztek volna.
De még egy titkosnál is titkosabb dolgot elárulok:
az enyémek nem így fognak kinézni :D
................................... D.


U. I. Talán egy kicsit elragadtattam magam a sok képet illetően, de azt hiszem szerelmes lettem :D Remélem nem bánjátok, hogyha rátok is hatást gyakorlok ezzel :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése