2012. április 29., vasárnap

Üdv mindenkinek!
Megint itt!
Ma úgy éreztem nincs kedvem a házikat csinálni és inkább ide szeretnék valami újat feltenni.
És tessék: ez egy régi rajz volt, még a nyárról, azt hiszem egy sáltervnek készült ...., mindegy is. Nemrég takarítottam és öszefutottam vele, most pedig befejeztem. Igazán nem tartott sokáig, azt hiszem max: 10- 15 perc.
Először is kicsit vizzezük fel a papírt, így könyebb vele dolgozni, és nem kell boszankodni, hogy csíkos lesz. Elég nagy felületről van szó, amúgy meg nem halunk bele, ha egy kicsit összefutnak a szinek, még jól is kisülhet...



Itt látszik a kis dobozkám, abban tartom az aqvarel festékeimet.



Ahol látjátok azokat a csíkokat, ott fedő maszkot használtam. Nagyon kedvelem, bár ne a kedvenc ecsetetekkel használjátok, mert az menthetetlenül elveszik....
(én is így jártam).






Miután teljesen megszárad a papír, elkezdhetjük lefejteni a maszkot, az ujjunkal dörzsöljük, majd le is húzhatjuk. Nekem kicsit megsérült a papír, mikor leszedtem a fedőfestéket, valószínűleg azért mert már elég régen vittem fel a festéket (nyáron) meg egy kicsit vizes is volt még a papír.





Ennyi.
Lehet nem látszik, de alak részletek vannak elrejtve a képen, 3 részben ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése